آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»آموزش»آموزش كنكور»تست زنی به روش نفرات برتر کنکور
تست زنی به روش نفرات برتر کنکور -pic1

تست زنی به روش نفرات برتر کنکور

با این روش که از علم روانشناسی(NLP) منشأ میگیرد میتوانید به رابطه ی بین گزینه های تست که طراح سؤال سعی درپوشاندن یا مخفی کردن آن داشته، پی ببرید و دوگزینه را حذف کنید، در مرحله بعد یا نهایی تنها 40% معلومات کافی است تا تست درست را بزنید.
برای اینکه ما 100% بدانیم که تست را درست زدیم یا خیر باید از طریق کلیشه ای که هر پاسخنامه دارد به آن پی ببریم.در این روش که مکمل روش قبل است تستهای کنکوری به دسته 10 تایی تقسیم میشوند و با این دوروش و با 40% معلومات میتوانیم سوالات را بدون تلف کردن وقت بزنیم.براین اساس کلیشه ای که فرم پاسخنامه دارد بدست می آید.
در این بسته موارد فوق الذکر موجود میباشد : یک CD حاوی کار با فرم پاسخنامه و کشف کلیشه آن به همراه روشهای تست زنی پیشرفته + بسته هدیه ریاضی 1 و 2 در قالب یک DVD شامل کلیه فصل ها و بخشهای کتاب ریاضی1و2 همراه با نکته ها ، تمرین ها ، صدای مدرس در صورت نیاز و شبیه سازی کنکور به همراه محاسبه نمره و معدل شما و همچنین شامل 5 فیلم آموزشی کشف رمز تست ها و جزوات تستی در این زمینه میباشد.
قطعا نفرات برتر کنکور از این روش ها استفاده کرده اند. به این علت که هرچقدر که شما تیزهوش باشید نمیتوانید حجم زیادی از اطلاعات را در حافظه خود ذخیره کنید و با استرسی که سرجلسه آزمون بر شما حکم فرما میشود بسیاری از مطالب از ذهن شما خارج شده و تأثیر جبران ناپذیری بر نمره شما میگذارد. مغز انسان در یادگیری اطلاعات فرٌار است یعنی اگر شما روش صحیح مطالعه کردن و تست زدن را یاد نگرفته باشید ، حجم زیادی از اطلاعات از مغز شما خارج میشود و سرجلسه آزمون به هرچیزی فکر میکنید به غیر از سوالی که باید پاسخ داده شود. توضیحات بیشتر و روشهای تست زنی نفرات برتر کنکور در CD های آموزشی میباشد.

توضیحات بیشتر همراه با یکی از چند فیلم آموزشی در این مجموعه در سایت PROZHE1.IR


آگهی دهنده: mehrdad
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان مرکزی - اراک - آموزش كنكور در اراک
آدرس: اراک-میدان شهدا
قیمت: 49000
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۱۳
بازدید: 794 بار
ایمیل: